Explore GameReplays...

CNC Zero Hour

Nice AFG vs Stealth

[RANK] Cold Territory ZH v2
[RANK] Cold Territory ZH v2
#1ROLL  Dec 14 2018, 01:43 AM -
Spoiler
ROLL ( AFG) Vs Logica (Stealth)
#2-CyborG- ZH  Dec 14 2018, 12:38 PM -
QUOTE(ROLL @ Today, 01:43 AM)
Spoiler ROLL ( AFG) Vs Logica (Stealth)

lol no one must read the spoilers
#3JarmenElectra  Dec 14 2018, 21:16 PM -
Replays: 27 Game:
Awards:
ugh this replay has messed my folder up and I cant watch it sad.gif
like so messed up, if anyone know what I mean. Dudush if you make another cast do this please, I know its gonna be a gg and I cant fix this mess biggrin.gif
#4ROLL  Dec 15 2018, 02:53 AM -
QUOTE(-CyborG- ZH @ Yesterday, 16:38 PM)

lol no one must read the spoilers
I just tried it nothing more
This post has been edited by ROLL: Dec 15 2018, 04:56 AM
#5Dudush  Dec 15 2018, 06:54 AM -

Replays: 0 Game:
Awards:
QUOTE(JarmenElectra @ Yesterday, 21:16 PM)
ugh this replay has messed my folder up and I cant watch it sad.gif
like so messed up, if anyone know what I mean. Dudush if you make another cast do this please, I know its gonna be a gg and I cant fix this mess biggrin.gif




I will cast it tonight smile.gif
#6-CyborG- ZH  Dec 15 2018, 11:15 AM -
QUOTE(Dudush @ Today, 06:54 AM)




I will cast it tonight smile.gif

yeah !
#7Leikeze  Dec 15 2018, 13:46 PM -
QUOTE(Dudush @ Today, 01:54 AM)




I will cast it tonight smile.gif

You're the best. thumb.gif
#8JarmenElectra  Dec 15 2018, 16:21 PM -
Replays: 27 Game:
Awards:
QUOTE(Dudush @ Today, 06:54 AM)




I will cast it tonight smile.gif

cheers man!
#9Dudush  Dec 15 2018, 22:59 PM -

Replays: 0 Game:
Awards:
Hello Everyone!


There's video commentary:

#10-FreeStyLeR-  Dec 16 2018, 00:10 AM -

Replays: 57 Game:
Awards:
I'm not surprised wp roll keep play vs top players! wubbed
Reply to Comment