Explore GameReplays...

Rise of the Witch King

Unban Cam!

Reply to this topic Start new topic
# 141Andybear Feb 10 2018, 05:33 AM
DUCK WHAT THE FUCK YOU DOWN TO PLAY SOME GAMES

Posts: 12,681

Clan: Knights of Ea

Game: Rise of the Witchking 2.01


+
# 142DucKô Feb 10 2018, 08:02 AM
ANDY YOURE STILL ALIVE AND FUCK YEAH ID LOVE TO BUT I DONT HAVE A PC SO I CAN ONLY WATCH VIDEOS.

Sucks.

Posts: 14,992

Clan: [FtN]

Game: League of Legends


+
# 143Andybear Feb 10 2018, 16:17 PM
I'm gonna be in the UK in a month lets fuck.

Posts: 12,681

Clan: Knights of Ea

Game: Rise of the Witchking 2.01


+
# 144DucKô Feb 10 2018, 17:20 PM
Crossing the pond? ohmy.gif

Posts: 14,992

Clan: [FtN]

Game: League of Legends


+
# 145Andybear Feb 10 2018, 18:05 PM
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Posts: 12,681

Clan: Knights of Ea

Game: Rise of the Witchking 2.01


+
# 146DuskKnightofEa Feb 11 2018, 02:29 AM
Geez. Lets revive the whole forums while we are here.

Posts: 2,865

Clan: Knights of Ea

Game: Rise of the Witchking 2.01


+
# 147DucKô Feb 12 2018, 05:21 AM
Dusk! Youíre all still alive then! Still play LoL?

Revive the whole of Rotwk forums in our spare time!

Andy why on earth would you want to come to this shitstain of a country?

Posts: 14,992

Clan: [FtN]

Game: League of Legends


+
# 148trucky Feb 12 2018, 13:30 PM
Let's all go to a pub? banana.gif

Posts: 5,029

Game: Rise of the Witchking 2.01


+
# 149Andybear Feb 12 2018, 22:32 PM
QUOTE(DucK™ @ Feb 12 2018, 01:21 AM) *

Dusk! You’re all still alive then! Still play LoL?

Revive the whole of Rotwk forums in our spare time!

Andy why on earth would you want to come to this shitstain of a country?

Visit DA FAM.

And what Trucky said.

Posts: 12,681

Clan: Knights of Ea

Game: Rise of the Witchking 2.01


+
# 150Forlong Oct 22 2018, 00:56 AM
Andy!

QUOTE(Ghost` @ Dec 6 2017, 11:29 AM) *
Thats great Michael. What type of computer programming, are you efficient in python or any other computer automation programming language?

C and C++

Sorry for 10 month response time. :P

QUOTE(DucKô @ Jan 17 2018, 04:57 AM) *
I donít... Kids take up all my time now 😅

Wow congratulations!

QUOTE(^IceCold @ Jan 25 2018, 21:14 PM) *
I hear you with the job and kids. I work with kids, 3-5 year olds. I can understand the love and pain that you go through(if you go through have pain :P).

Dammit we're all grown up :(

Posts: 30,996

Game: Rise of the Witch King


+
# 151Ghost` Feb 13 2019, 17:38 PM
sam you dont have kids, cut the bullshit you irresponsible, senile dirty nonce

Posts: 3,657

Clan: [FtN]

Game: StarCraft 2


+
# 152DucKô Mar 5 2019, 06:26 AM
lol Cameron Iíve missed your bullshit banter. Still playing?

Posts: 14,992

Clan: [FtN]

Game: League of Legends


+
# 153Ghost` Mar 21 2019, 10:22 AM
No.

I play starcraft2 - you?

Posts: 3,657

Clan: [FtN]

Game: StarCraft 2


+
# 154DucKô Mar 22 2019, 10:12 AM
Cold turkey mate, don't play anything anymore tbh. No time, miss the days and nights spent on wk, no lifing the shit out of it, flaming randoms just cus lol.

Posts: 14,992

Clan: [FtN]

Game: League of Legends


+
# 155Ab3r` Mar 22 2019, 10:40 AM
QUOTE(Ghost` @ Mar 21 2019, 11:22 AM) *

No.

I play starcraft2 - you?


You know you want to come play some games, you canít escape this game mate.

Posts: 4,756

Game: Rise of the Witch King


+
# 156trucky Mar 24 2019, 19:34 PM
QUOTE(DucKô @ Mar 22 2019, 11:12 AM) *

Cold turkey mate, don't play anything anymore tbh. No time, miss the days and nights spent on wk, no lifing the shit out of it, flaming randoms just cus lol.

i don't know how you gave it up like that and didn't even replace with a different game. wk/gr/cws was a real powerful combination... i still get the itch

Posts: 5,029

Game: Rise of the Witchking 2.01


+

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)