Explore GameReplays...

Heroes of Newerth

Heroes of Newerth - All Heroes Free!

Reply to this topic Start new topic
# 1kustodian Jul 19 2012, 21:55 PM
Heroes of Newerth - All Heroes Free!

Big, big, news happy.gif

Posts: 30,650

Game: Heroes of Newerth


+
# 2PlaTy Jul 21 2012, 17:30 PM
Suweeet, for Non legacy players that is. But we Legacies get more coins!

Posts: 4,316

Clan: LeGenD`

Game: Heroes of Newerth


+
# 3Ryze Jul 23 2012, 16:50 PM
Won't change anything except more smurfs

Posts: 4,983

Clan: LeGenD`

Game: None


+
# 4Froiibaad Jul 25 2012, 17:13 PM
A little bit too late... sad.gif

Posts: 179

Game: Heroes of Newerth


+
# 5kustodian Jul 30 2012, 15:29 PM
QUOTE(Froiibaad @ Jul 25 2012, 18:13 PM) *

A little bit too late... sad.gif

It's to late for people who already switched, but there are far too many players who never played the game before.

Posts: 30,650

Game: Heroes of Newerth


+
# 6houseofdeath Jul 30 2012, 16:22 PM
There's definitely an increase in player count. I often see over 100k online.

Posts: 5,816

Game: None


+
# 7-Netput Aug 5 2012, 11:56 AM
It made me reinstall the game! smile.gif
Already played 1 swooping game where i got flamed for being noob, lol ^^


Posts: 23,584

Clan: Prisoners Of War

Game: Red Alert 3


+
# 8X-Flame Aug 5 2012, 15:08 PM
This is good news for my double account.

Posts: 22,403

Game: None


+
# 9Golle Aug 6 2012, 17:46 PM
QUOTE(-Netput @ Aug 5 2012, 16:26 PM) *

It made me reinstall the game! smile.gif
Already played 1 swooping game where i got flamed for being noob, lol ^^


Awwwww the nice Hon community at its best. The lower the MMR the realer the beaf ph34r.gif

Posts: 2,402

Clan: Sons of Elendil

Game: Battle for Middle Earth


+
# 10ToRtUr3 Aug 7 2012, 01:47 AM
Too late and impossible to convince rl friends to play it. Everyone says the same thing "I stick to LoL because I don't want to start all over again" implying that learning about all heroes, skills and items is too time consuming while sticking to LoL is more comfortable for them despite the lack of graphic and ingame-depth.

S2 should've done this earlier and be one step ahead of Riot LoL.

So yeah, only new players will be happy about this.

THANK YOU S2... Now I have to play the crappy LoL game to play with my friends. And I really mean crappy. Friggin heroes can't tornado when clicking around them in circles really fast, instead they just face that direction instantly.

Oh btw, it's really fun listening to friends that think they are really good when they start talking about how hard a LoL hero is "YO GUYS THIS DUDE IS SO HARD, HE HAS LIKE THIS SPELL WHERE YOU HAVE TO CLICK IT TWICE TO PROFIT FROM ITS FULL POTENTIAL OMGOMGOMG". I wonder what they'd say to a hero like uhm let's say Ophelia or Gemini...

Posts: 11,633

Game: Heroes of Newerth


+
# 11X-Flame Aug 7 2012, 08:55 AM
Yeah it's totally S2's fault that your friends are dumb fucks.

Posts: 22,403

Game: None


+
# 124as Aug 7 2012, 10:55 AM
QUOTE(X-Flame @ Aug 7 2012, 10:55 AM) *

Yeah it's totally S2's fault that your friends are dumb fucks.

Haha, straight to the point!

Personally I have no problems convincing people to play HoN. I point out that HoN has more depth by using creeps denying as the example, which always results in the same response "huh, interesting".

Posts: 741

Game: Heroes of Newerth


+
# 13houseofdeath Aug 7 2012, 14:16 PM
I am 3 days in the process of converting a LoL player into HoN from this move.

Posts: 5,816

Game: None


+
# 14Golle Aug 8 2012, 17:23 PM
Good luck, you gonna need it smile.gif

Posts: 2,402

Clan: Sons of Elendil

Game: Battle for Middle Earth


+
# 15ToRtUr3 Aug 9 2012, 13:00 PM
QUOTE(X-Flame @ Aug 7 2012, 10:55 AM) *

Yeah it's totally S2's fault that your friends are dumb fucks.

Actually... yes it is. Not that my friends are dumbfucks, but for waiting so long to do that. They could've done this AAAAGES ago but their eyes got so $$$ greedy that they only thought about what would bring more profit than what keeps the community stay and draws more and new members over this time period. Infact, they might even be more popular than LoL is now if they did this earlier. Matter of fact is, I now played a few dozen of LoL games and my opinion about the game is same as before, maybe even worse. Animations suck completely, about 70% of the time I don't actually know what spell just hit me before looking at debuffs or noticing that I can't move which by then is already too late. Many more reasons, but this one caught my attention especially.

QUOTE(Golle @ Aug 8 2012, 19:23 PM) *

Good luck, you gonna need it smile.gif

Depends how far his buddy is into another game. If he has played like 100+ of another game, then chances are quite high that he won't succeed.

Posts: 11,633

Game: Heroes of Newerth


+

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)