Explore GameReplays...

Battle for Middle Earth

Whats good.

Reply to this topic Start new topic
# 21Mr.Shankly May 11 2009, 14:36 PM
QUOTE(Sage @ May 11 2009, 08:03 AM) *

I'm pretty sure we know what his religion is...it's SAGE-ism not SHANKLYfaggotism LOL.

LOL what would you know, your not a real sage anyway, people just like you cause you have lots of GOLD in the bank.


Although you did spell the name right which is unusual. An act of God maybe?

Posts: 9,555

Clan: Prisoners Of War

Game: StarCraft 2


+
# 22Halflife/KiLLeR2 May 11 2009, 16:23 PM
too bad theres fucking like 5 people on bfme...fuck it uninstalled

Posts: 987

Clan: DreaM|DivA

Game: Battle for Middle Earth 2 1.06


+
# 23Pilbots May 11 2009, 18:09 PM
ROFL

Posts: 3,694

Clan: EPIC

Game: Heroes of Newerth


+
# 24Mr.Shankly May 11 2009, 18:39 PM
QUOTE(Halflife/KiLLeR2 @ May 11 2009, 17:23 PM) *

too bad theres fucking like 5 people on bfme...fuck it uninstalled

lol

Posts: 9,555

Clan: Prisoners Of War

Game: StarCraft 2


+
# 25BLeeDeR May 11 2009, 20:55 PM
QUOTE(Halflife/KiLLeR2 @ May 11 2009, 11:23 AM) *

too bad theres fucking like 5 people on bfme...fuck it uninstalled

Ahaha. I figured that would happen.

Posts: 7,416

Clan: DreaM|DivA

Game: Blizzard


+
# 26Jobbies May 13 2009, 22:10 PM
QUOTE(Mr.Shankly @ Apr 30 2009, 15:27 PM) *

STARCRAFT!!!!

Posts: 19,358

Clan: Prisoners Of War

Game: StarCraft 2


+
# 27BaLL_ May 28 2009, 23:21 PM
lol damn i'm finally back home and i was thinkin about installing too. oh well. gona have to find a different game.. not tryina play dota..

Posts: 5,253

Clan: DreaM|DivA

Game: StarCraft 2


+
# 28Zlurodirom May 29 2009, 08:22 AM
I still have BFME installed, I played a couple 2v2 games, kind of fun dominating random people in custom maps, also kind of sad since I haven't played for so long...

Posts: 8,183

Clan: DreaM|DivA

Game: Battle for Middle Earth


+
# 29BaLL_ May 29 2009, 21:05 PM
yeah right ur a noob

Posts: 5,253

Clan: DreaM|DivA

Game: StarCraft 2


+
# 30Zlurodirom Jun 17 2009, 00:23 AM
Nah

Posts: 8,183

Clan: DreaM|DivA

Game: Battle for Middle Earth


+
# 31BaLL_ Jun 17 2009, 02:22 AM
yes you're terrible. frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif frusty.gif

Posts: 5,253

Clan: DreaM|DivA

Game: StarCraft 2


+
# 32Zlurodirom Jun 25 2009, 04:53 AM
nah don't think so

Posts: 8,183

Clan: DreaM|DivA

Game: Battle for Middle Earth


+
# 33BaLL_ Jun 27 2009, 23:03 PM
i KNOW so

Posts: 5,253

Clan: DreaM|DivA

Game: StarCraft 2


+
# 34Zlurodirom Jul 10 2009, 02:55 AM
nope

Posts: 8,183

Clan: DreaM|DivA

Game: Battle for Middle Earth


+
# 35PeenAttack Jul 10 2009, 06:39 AM
Hey guys, hope all is well. Im jumpin on BFME right now. Any new good games out? Miss you guys, and the good ole days. Im living in Seattle now, gimme a shout if you wanna party.

Posts: 4,881

Clan: DreaM|DivA

Game: Battle for Middle Earth


+
# 36BLeeDeR Jul 10 2009, 16:02 PM
QUOTE(PeenAttack @ Jul 10 2009, 01:39 AM) *

Hey guys, hope all is well. Im jumpin on BFME right now. Any new good games out? Miss you guys, and the good ole days. Im living in Seattle now, gimme a shout if you wanna party.

What's up Phil, nah not many games out right now. I'm not playing much of anything. Stay in touch.

Posts: 7,416

Clan: DreaM|DivA

Game: Blizzard


+
# 37WisHaPPy Jul 10 2009, 17:24 PM
Heh, cant believe you guys are still around. Though it looks like your not "as around" as i had Hoped.

I hope you remember me, Though you probly dont seeing as i didnt make it on anyones Top BFME2 player list sad.gif. Im Kyros, i played alot with CH1LD and Frozen back in the day. I went on to be LNL Wishappy later.

Anyway just poppin in to see whats good with you guy. Im afraid i been waiting for a good RTS to come out as well, cant seem to find any that hold my intrest like BFME2. Was hoping to find you guys and join up, Looks like you still got alot of your old members. Hope to see you guys around, Been looking for a competative team to join again.


-Kyros

This post has been edited by WisHaPPy: Jul 10 2009, 17:25 PM

Posts: 39

Game: Battle for Middle Earth 2 1.06


+

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)